Saturday, January 26, 2008

Dani Coman a refuzat-o pe Wolfsburg!

Portarul Dani Coman a declarat ca a refuzat sa paraseasca formatia din Giulesti, desi a primit numeroase oferte, ultima fiind din Germania. Din cite se pare, echipa pe care Coman a refuzat-o este Wolfsburg, grupare care mai are sub contract doi romani, Vlad Munteanu si Sergiu Radu (imprumutat actualmente la Stuttgart).

“Am avut oferte de a pleca. Chiar si de la o echipa rivala din tara noastra! Dar nu-i pot dezvalui numele. Ultima propunere am refuzat-o. Era din Germania. Am ales sa ramin la Rapid pentru ca e nevoie de mine”, a spus Coman pentru Prosport.
(Sursa Fanatik.ro)

Ce pot sa spun e ca ma bucur enorm ca Dani nu ne paraseste. Fara el ar fi fost mare deranj la echipa si am fi avut mari probleme in a ajunge in Liga. Un jucator iubit de suporteri, un jucator foarte important si nu in ultimul rand un jucator sufletist si cu bun simt, care si-a dat seama la timp ca echipa are nevoie de el si nu pleaca in mijlocul sezonului. Desi la valoarea lui, daca nici anul acesta nu jucam in Liga Campionilor, ar merita un transfer la o echipa mare, Wolfsburg din cate stiu eu nu este o asemenea echipa.

Pana atunci insa, Dani Coman te iubim!